tiistaina, kesäkuuta 12, 2012

Minä olen.



Voin tuntea
läsnäolosi voiman 
vaikken tiedä missä olet.

...

kumpupilvi 
myrskyn jälkeen 
villiviinin 
kärhien hapuilu 
vanhan oksiston seasta 
kohti aurinkoa 
selittämätön 
tuttuuden tunne 
tuntemattomassa 
maisemassa 
ilon 
läikähdys 
arpisessa sydämessä 
...

Tiedän
että olet läsnä,  
vaikka ujosteletkin 
tulla esiin. 

Ei mitään hätää, 
sieluni,
kumppanini. 

Olet
aina ollut täällä, 
joten 
on turhaa kiirehtiä. 


Liity
seuraani, 
kun siltä tuntuu. 

En ole menossa minnekään. 

Minä olen.







8 kommenttia:

kaisu marjatta kirjoitti...

Ilmaiset olemisen läsnäolon upeasti.. hyvin herkkä ja lämminhenkinen runo. kuvakin on ihan "taivaasta":))

oo, sä dikkaat myös Pablo Nerudaa.. Upeeta.. hän on kirjoittanut upeita runoja... r.a.k.a.s.t.a.n.

Birgitta kirjoitti...

Ei voi kuin henkäillä tätä lukiessa.

<3

Jukka kirjoitti...

Nöyrin kiitokseni ystävällisistä sanoistanne.

Oriolus kirjoitti...

Sielun läsnäolo = elämän kosketus. Antaudun seuraasi hetkittäin kun minulle sopii tai kun lyöt minut voimallasi maahan.

Kiitos Jukka tästä!

Jukka kirjoitti...

Ole hyvä!
Vuoroin vieraissa...
;)

Katja - Tässä ja Nyt kirjoitti...

Kaunista!

Norppa kirjoitti...

Liityn ylläolevien joukkoon. Kaunista, niin kaunista.

Jukka kirjoitti...

Kiitos Katja ja Norppa!